اخبار / دانشگاهی / طرح بخشودگی 100 درصد جرائم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان تا پایان مهر تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

طرح بخشودگی 100 درصد جرائم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان تا پایان مهر تمدید شد

ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید طرح بخشودگی 100 درصد جرائم دیرکرد بدهکاری دانش‌آموختگان به این صندوق تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: طرح بخشودگی جرائم دیرکرد پرداخت بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان که به مناسبت عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس و برای مراعات حال دانشجویان و دانش آموختگان آغاز شده بود تا پایان مهر تمدید شده است.

او گفت: با توجه به استقبال گسترده دانش‌­آموختگان از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه و بازماندن تعدادی از افراد برای بهره­‌مندی از این طرح، طرح بخشودگی 100 درصد جرائم دیرکرد بدهکاران تمدید شده است.

او افزود: متقاضیان استفاده از این طرح می­‌توانند با مراجعه به آدرس bp.swf.ir و با پرداخت بدهی خود به صورت یکجا از مزایای این طرح استفاده کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵