اخبار / دانشگاهی / طراحی نرم افزار جامع فراخوان جذب اعضای هیئت علمی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

طراحی نرم افزار جامع فراخوان جذب اعضای هیئت علمی

<>رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: نرم افزار جامع فراخوان در حال طراحی و برنامه نویسی است که امکان دسترسی کامل برای متقاضیان به منظور پیگیری تمامی مراحل بررسی تا پاسخ نهایی پرونده را فراهم خواهد کرد.

<>

<>به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، همایش مسئولان جذب استان‌های مرکزی کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ،رئیس و مدیران هیئت عالی جذب، رؤسا و دبیران جذب دانشگاه های یزد، چهارمحال، کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

<>

<>رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در این همایش تصریح کرد: در آینده نزدیک نرم افزار دبیرخانه به نحو آزمایشی در اختیار دبیرخانه های جذب دانشگاه ها قرار خواهد گرفت تا در روند ارسال پرونده ها تسهیل و تسریع شود.

<>

<>دکتر رضوان‌طلب ضمن تأکید بر موضع پاسخگوئی مرکز جذب اعضای هیئت علمی اظهار داشت: درگاه بارگذاری اعلام نیاز برای دهمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از روز ششم دی ماه به روی دانشگاه ها باز شده و تا پایان دی ماه مهلت دارد و لازم است نیازها مطابق با مجوزهای شورای گسترش آموزش عالی و مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم بارگذاری شوند تا امکان اعلان در فراخوان را پیدا کنند.

<>

<>

<>وی با بیان اینکه رویکرد جدید در مدیریت مرکز جذب ، حفظ و مراعات کرامت اعضای هیئت علمی است گفت: تغییرات بنیادین و آئین نامه ای تا کنون در این مسیر نداشته ایم و صرفا به اجرای هرچه دقیق تر آئین نامه ها و مقررات ابلاغ شده از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت عالی جذب پرداخته ایم.

<>

<>به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر رضوان طلب در پایان گفت : تکریم اساتید و متقاضیان هیئت علمی با تسریع و تسهیل در روند برسی پرونده ها و شفافیت در پاسخگویی به آنها تجلی دارد و بنا بر زمان بندی 135 روز فرصت رسیدگی به پرونده هاست که از این فرصت 45 روز مربوط به مرکز جذب است و در مدیریت جدید این زمان به 28 روز تقلیل یافته است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳