اخبار / دانشگاهی / صدور مجوز جذب دانشجوی پسا دکتری از دانشگاه های طراز اول دنیا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

صدور مجوز جذب دانشجوی پسا دکتری از دانشگاه های طراز اول دنیا

معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: براساس مجوزهای وزارت علوم، از این پس دانشگاه‌ها می‌توانند از میان دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه‌های طراز اول داخل و خارج کشور، دانشجوی پسادکتری جذب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ابطحی از بازنگری آیین‌نامه اعتبار ویژه و ایجاد وحدت رویه در امتیازدهی پژوهشی خبر داد و گفت: در سال ۹۵ قریب به ۶۰۰ قرارداد اعتبار پژوهشی ابلاغ شده است.<>وی با اشاره به راه اندازی سامانه «بیت» در سال جاری، تأکید کرد: این سامانه جستجوی یکپارچه در شبکه تجهیزات آزمایشگاهی را فراهم می‌کند.

<>معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه با اشاره به فرایند جذب دانشجوی پسا دکتری تصریح کرد: براساس مجوزهای وزارت علوم، از این پس دانشگاه‌ها می‌توانند از میان دانش‌آموختگان  نخبه دانشگاه‌های طراز اول داخل و خارج کشور، دانشجوی پسادکتری جذب کنند.

<>ابطحی با اشاره به صدور مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی توسط وزارت علوم اظهار داشت: این واحد به غیر از پردیس اصلی دانشگاه، در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور و آبسرد فعالیت خواهد داشت.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵