اخبار / دانشگاهی / شیوه جدید پذیرش دانشجو با همکاری دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شیوه جدید پذیرش دانشجو با همکاری دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: همگرایی میان دانشگاه ها و پژوهشگاهها باید افزایش یابد بنابراین برنامه داریم دانشجوی تحصیلات تکمیلی مشترک میان پژوهشگاه ها و دانشگاه ها پذیرش کنیم.

وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سیاست وزارت علوم همگرایی فعالیت های پژوهشگاه ها با دانشگاه ها است بنابراین برنامه داریم دانشجوی مشترک میان پژوهشگاه ها و دانشگاه ها پذیرش کنیم.

وی افزود: پژوهشگاه ها نباید خود را درگیر مسائل آموزشی کنند و این موضوع به این معنا نیست که درحال حاضر قصد داشته باشیم موضوع پذیرش دانشجو در این مراکز را متوقف کنیم.

معاون پژوهشی وزارت علوم تاکید کرد: سیاست همگرایی پژوهشگاه های کشور به این معنا است که دانشگاه ها مسائل مربوط به فرصت مطالعاتی دانشجویان و اساتید و دوره های پسا دکتری با کمک پژوهشگاه ها اجرا کنند.

احمدی گفت: سیاست وزارت علوم تقویت فعالیت های تخصصی پژوهشگاه ها است چراکه این روند می تواند نیازهای تحقیقاتی کشور و دانشگاه ها را برطرف کند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز پژوهشگاه ها فعالیت های مفیدی در حوزه تحقیقات دارند، افزود: متاسفانه فعالیت برخی از پژوهشگاه ها متفرق است.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: سیاست وزارت علوم این است که مــوضوع همگرایی فعالیت های پژوهشگاه ها تقویت شود تا فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها نیز در این مراکز به صورت مشترک صورت گیرد. 


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴