اخبار / دانشگاهی / شروع ثبت‌نام آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس دانشگاه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شروع ثبت‌نام آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس دانشگاه علمی کاربردی

<>اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران (موضوع فراخوان متقاضیان جذب تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن سال 1395 و قبل از آن) باید برای ادامه روند ثبت‌نام و شرکت در آزمون از روز دوشنبه 29 خرداد تا روز یکشنبه 4 تیر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و در صورتی که رشته تحصیلی آن‌ها متناسب با رشته‌های مورد نیاز اعلام شده در جدول رشته‌های اعلام شده باشد، فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.

<>سن متقاضیان شرکت‌کننده در این فراخوان تا تاریخ 31 شهریور 96، حداقل 28 سال و حداکثر 70 سال تمام تعیین شده است. دارا بودن مدرک کارشناسی‌ارشد و بالاتر، مطابقت داشتن رشته فارغ‌التحصیلی متقاضیان با عناوین رشته‌های تخصصی مورد نیاز دانشگاه از شرایط اختصاصی برای ثبت‌نام است. همچنین متقاضیان دارای معلولیت‌های جسمی حرکتی، نابینا و کم‌بینا هم می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

<>متقاضیانی که فاقد شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون باشند حق شرکت در آزمون را ندارند و حتی درصورت کسب نمره علمی لازم از ادامه مراحل جذب و صدورگواهی تدریس آنها جلوگیری می‌شود.

<>کارت شرکت در آزمون از روز چهار‌شنبه 4 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و آزمون در روز جمعه 5 مرداد منحصرا در شهر تهران برگزار می‌شود.

<>متقاضیان برای اطلاع از مواد آزمون کتبی و رشته‌های مورد تقاضا در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها و مقاطع
دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶