اخبار / دانشگاهی / شرط وزارت علوم برای ارائه رشته های جدید به غیرانتفاعی ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شرط وزارت علوم برای ارائه رشته های جدید به غیرانتفاعی ها

<>رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: امسال وزارت علوم برای ارائه رشته های جدید برای دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی بسیار سخت گیری کرده و شرط و محدودیت قائل شده است.

<>علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وزارت علوم برای ارائه رشته جدید به موسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی اعلام کرده به ازای هر رشته جدید یک دانشیار و دو استادیار باید توسط موسسات غیرانتفاعی به کار گرفته شوند.

<>وی ادامه داد: موسسات غیرانتفاعی نیز عنوان کرده اند چون، دانشیار به صورت آزاد وجود ندارد وزارت علوم آن را با یک استادیار که دو تا ۵ سال سابقه خدمت داشته باشد، جایگزین کند که هنوز وزارت علوم موافقت خود را اعلام نکرده ولی ما درخواست خود را ارائه داده ایم.

<>دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی در ادامه درباره حذف کلمه غیرانتفاعی از پسوند این دانشگاه نیز گفت: حذف کلمه غیرانتفاعی از پسوند این دانشگاه بدون تصمیم گیری در شورای عالی انقلاب فرهنگی باقی مانده و هنوز تکلیف غیرانتفاعی ها مشخص نشده است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷