اخبار / استخدامی / شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت فراگیر سلامت همراه ایرانیان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت فراگیر سلامت همراه ایرانیان

شرایط عمومی<>۱/۱ تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
۲/۱ تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳/۱ ارائه کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی در ردیف ۶ و ۷ الزامی است (یا نامه از حوزه نظام وظیفه) و در سایر ردیف های جدول رشته های مورد تقاضا معافیت پزشکی بلامانع است.
۴/۱ عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.(با تایید مراجع ذی صلاح)
۵/۱ داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید واحد ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت فراگیر سلامت همراه ایرانیان الزامی است و برای داوطلبان ردیف ۶ و ۷ BMI مناسب طبق نظر پزشک می باشد.
‎۶/۱ اعتیاد به هر گونه مواد مخدر روان گردان ...و ‏ (با تایید مراجع ذی صلاح)

<>

شرایط اختصاصی<>۱/۲ حداکثر سن مجاز برای داوطلبان شرکت کننده مطابق جدول زیر می باشد.
۲/۲ مدت زمان خدمت سربازی داوطلبان مرد به سن مجاز افزوده خواهد شد. (مطابق ستون (ه) جدول شرایط سنی)
۳/۲ افرادی که سابقه کار داشته باشند با ارائه سابقه بیمه به ازاء هر سال سابقه کار یکسال به سن مجاز آنان اضافه خواهد شد.(حداکثر سن بر اساس ستون (و) شرایط سنی می باشد.)
۴/۲ شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد:
افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها (همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان در صورت ارائه مدارک و مستندات مورد تایید بنیاد شهید به میزان ۵ سال به سن مجاز داوطلب اضافه می شود.
‎۵/۲‏ در هرحال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان نباید بیشتر از سن مشخص شده طبق ستون (و) جدول شرایط سنی تجاوز نماید.

ثبت نام در آزمون<>کاربران گرامی، ثبت نام آزمون استخدامی شرکت فراگیر سلامت ایرانیان تا  روز ۱۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱ است. متقاضیان محترم جهت ثبت‌نام، روی کلید زیر کلیک کنید.

<>ثبت نام آزمون استخدام

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱