اخبار / دانشگاهی / شرایط بازگشت «بازماندگان از تحصیل» به دانشگاه آزاد اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شرایط بازگشت «بازماندگان از تحصیل» به دانشگاه آزاد اعلام شد

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، معصومه طباطبایی دستورالعمل «بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

<>بر اساس این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده‌اند از جمله ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده‌اند و یا انصراف داده‌اند، در صورت مراجعه از تاریخ اول مهر ماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ با ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیم‌سال یا نیم‌سال‌های عدم مراجعه، بلامانع است.

<>این دستورالعمل شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آنها باقی مانده، نمی‌شود. برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (در خصوص آقایان) تصمیم‌گیری می‌شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰