اخبار / فنی و حرفه ای / شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود

شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای به میزبانی دانشکده فنی‌‌‌وحرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این المپیاد با شعار «دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ورزشکار ارزشمدار،کارآفرین» از روز یکشنبه یکشنبه 27 مرداد ماه آغاز و تا پنجشنبه 31 مرداد ماه برای دختران برگزار می‌شود و از 3 تا 7 شهریور ماه برای پسران ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات در گروه دختران 41 تیم از 21 استان کشور و در گروه پسران، 63 تیم از 31 استان کشور در چهار رشته ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.
لازم به ذکر است، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی برای دختران در بعد از ظهر روز شنبه 26 مرداد ماه در ساعت 16 و برای پسران نیز در روز شنبه 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، افتتاحیه مسابقات دختران در بعد از ظهر روز یکشنبه 27 مرداد ماه و برای پسران نیز در بعد‌از ظهر 3 شهریور ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در زمین چمن دانشکده شریعتی برگزار می‌شود.

تاریخ خبر شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲