اخبار / دانشگاهی / سرفصل‌های بازنگری شده 24 رشته دانشگاه آزاد اسلامی درمقاطع تحصیلات تکمیلی ابلاغ شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

سرفصل‌های بازنگری شده 24 رشته دانشگاه آزاد اسلامی درمقاطع تحصیلات تکمیلی ابلاغ شد

<>معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده 24 رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی را اعلام کرد.  

<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل‌های بازنگری شده براساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بهره‌برداری در سایت مرکز برنامه‌ریزی درسی به نشانی www.sep.iau.ir قرار داده شده است.

<>اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 برای دانشجویان ورودی سال 96 و بعد از آن لازم الاجراست. بر این اساس رشته‌های زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، رشته میکروبیولوژی، علوم و مهندسی باغبانی، رشته زیست‌شناسی فیزیولوژی گیاهی، رشته بیماری‌شناسی گیاهی، رشته علوم و مهندسی آبخیزداری، رشته جغرافیای سیاسی، مدیریت و کنترل بیابان، رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی، رشته حسابداری، زبان و ادبیات انگلیسی، آب و هواشناسی، بیو تکنولوژی کشاورزی، علوم اقتصادی،حشره‌شناسی کشاورزی، علوم و مهندسی مرتع، علوم و مهندسی صنایع غذایی و علوم و مهندسی جنگل در مقطع دکتری سرفصل‌هایی هستند که تا‌کنون بازنگری شده‌اند.

<>همچنین رشته‌های مهندسی صنایع ، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی نساجی و شیمی در مقاطع تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری) است جزو سرفصل‌های بازنگری شده هستند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶