اخبار / دانشگاهی / سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان علوم پزشکی راه اندازی شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان علوم پزشکی راه اندازی شد

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های علوم پزشکی در مقاطع مختلف و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

سرپرست مرکز خدمات آموزشی از راه اندازی سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حمید اکبری با اعلام این خبر افزود: این سامانه به منظور اجرایی شدن برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و در راستای اهداف ارتقای خدمات الکترونیک، راه اندازی شده است.

وی افزود: در واقع هدف از این سامانه تسریع و تسهیل رسیدگی به تقاضاهای میهمانی و انتقال دانشجویان علوم پزشکی کشور و جلوگیری از مکاتبات ومراجعات غیر ضرور به دانشگاه ها و ستاد وزارت بهداشت است.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ثبت درخواست میهمانی وانتقال و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای مذکور از این پس در دانشگاه ها صرفاً از طریق ثبت درخواست های میهمانی به آدرس: http://Guest.behdasht.gov.ir و سامانه ثبت درخواستهای انتقال به آدرس: http://Transmission.behdasht.gov.ir صورت می گیرد.

وی افزود: این آدرس ها در وب سایت معاونت آموزشی هر یک از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین در سیستم نرم افرازی مدیریت آموزشی (سما) قابل دسترسی است.

اکبری خاطر نشان کرد: درخواست هر گونه تغییر در روند های پیش بینی شده سامانه مذکور و یا ایجاد امکانات جدید در آن، ضروری است صرفا به مرکز خدمات آموزشی پیشنهاد شود تا پس از طرح در کمیته فنی نرم افزاری معاونت آموزشی در این خصوص تصمیم گیری شود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های علوم پزشکی در مقاطع مختلف و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵