اخبار / دانشگاهی / سامانه ثبت درخواست وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان باز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

سامانه ثبت درخواست وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان باز شد

<>ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: سامانه ثبت درخواست وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از امروز باز شده و دانشجویان متقاضی وام می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی انواع وام‌های دانشجویی می‌بایست با مراجعه به این سامانه و پرتال درخواست خود را برای استفاده از وام‌های دانشجویی ثبت کنند، بعد از آن معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها درخواست ها را بررسی خواهند کرد و لیست کسانی که شرایط لازم را دارند به صندوق رفاه دانشجویان ارایه خواهند داد.<>مشاور وزیر علوم اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند برای ثبت درخواست وام دانشجویی به نشانی bp.swf.ir مراجعه کنند.

<>* آغاز ثبت‌نام وام عتبات دانشجویی صندوق رفاه از امروز

<>وی در خصوص وام عتبات دانشجویی هم گفت: ثبت‌نام وام عتبات دانشجویی صندوق رفاه از امروز آغاز شده است که برای عتبات دانشجویی میزان وام صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان مجرد به یک میلیون تومان و دانشجویان متاهل یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

<>یزدان‌مهر تصریح کرد: امکان پرداخت وام به هریک از زوجین در صورتی که هر دو دانشجو باشند، میسر است.

<>رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: از آغاز سال تحصیلی 97-96 و طی تفاهم نامه‌هایی که با ستاد عتبات دانشجویان و دانشگاهیان منعقد شد، به دنبال اعزام ایمن، هدفمند و توام با حفظ کرامت انسانی دانشجویان عزیز هستیم.

<>یزدان‌مهر در خاتمه گفت: ما آمادگی داریم که به تمام دانشجویان متقاضی که شرایط لازم را داشته باشند وام عتبات پرداخت کنیم. در خصوص وام عتبات بخشنامه‌ای هم به تمام دانشگاه‌های کشور ارسال کردیم.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶