اخبار / دانشگاهی / ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت کنکورهای ارشد و دکتری ۱۴۰۲ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت کنکورهای ارشد و دکتری ۱۴۰۲

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ در ۱۱۰ شهر کشور، ۱۵۷ حوزه اصلی و ۵۵۷ حوزه فرعی در صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

<>در این آزمون تعداد ۱۶۹ هزار و ۹۶۴ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۸۲۵ نفر زن و ۹۴ هزار و ۳۳۹ نفر مرد هستند.

<>این تعداد داوطلب در ۲۴۷ کدرشته و در ۷ گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، دامپزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

<>آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در سه نیم روز عصر پنجشنبه ۱۱ اسفند، صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته برگزار می‌شود.

<>در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۲۵۵ هزار نفر زن و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ نفر مرد هستند.

<>مهلت دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون ها از ۶ اسفند آغاز شده است و ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه ۱۰ اسفند به پایان می رسد.

<>علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین آمار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ گفت: از میان ۱۶۹ هزار و ۹۶۴ داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۸ هزار نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند.

<>وی افزود: همچنین از میان ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تاکنون ۳۵۳ هزار نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱