اخبار / دانشگاهی / ساختمان تحصیلات تکمیلی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خریداری می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ساختمان تحصیلات تکمیلی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خریداری می‌شود

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف چند روز آینده و با اعتبارات 20 میلیارد ریالی، ساختمان تحصیلات تکمیلی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خریداری می‌شود.
رضا یوسفوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به رشد 20 برابری فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور در طول دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بحث عمرانی 20 برابر رشد داشتیم که فضاهای ما از یک‌هزار مترمربع به 20 هزار مترمربع رسیده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با خبری خوش برای جوانان استان اظهار کرد: به رغم تنگناهای مالی سازمان و با رایزنی‌هایی که چند روز اخیر با مسئولان این دانشگاه در مشهد داشتیم قرار بر این شد که مدیرکل عمرانی دانشگاه طی هفته آینده برای خرید ساختمان تحصیلات تکمیلی به یاسوج سفر کند.
یوسفوند ادامه داد: 10 تا 12 ساختمان در قسمت‌های مختلف شهر یاسوج در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها با اعتباراتی در حد 2 میلیارد تومان خریداری می‌شود.
این مسئول ارشد دانشگاهی از موعد شروع کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید گفت و عنوان کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته کلاس‌های درس ما نه از اول مهر بلکه از 16 شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد.
یوسفوند با اظهار این سخن که از نظر فضای فیزیکی به جز در برخی مراکز تازه تأسیس در سایر واحدهای استانی مشکلی نداریم، تصریح کرد: اساتید ما مشخص شده و برنامه‌ها آماده برای برگزاری سال جدید تحصیلی است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدامات خوب این دانشگاه را برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانست و گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید را برگزار کردیم و در آینده نیز طرح ضیافت اندیشه کارکنان را خواهیم داشت که برای نخستین‌بار به صورت مستقل از دانشگاه یاسوج این طرح برگزار می‌شد و جزو اولین‌ها در کشور در اجرای این طرح و در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور هستیم.
وی از جذب پنج عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و افزود: این افراد در رشته‌های مدیریت بازرگانی، روانشناسی و زبان جذب شده‌اند و برای سایر رشته‌ها نیز فراخوان داده‌ایم که نیروهای مورد نظر هیئت علمی جذب خواهند شد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲