اخبار / دانشگاهی / زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان ۲ آزمون دانشگاه تهران اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان ۲ آزمون دانشگاه تهران اعلام شد

<>مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تهران فردا جمعه نهم آبان ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.

<>به گزارش ایسنا؛ بازه زمانی ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران از روز یکشنبه ۱۱ آبان آغاز می شود و‬ تا پنجشنبه ۱۵ این ماه ادامه دارد. پذیرفته‌شدگانی که پیامک دریافت کرده‌اند جهت ثبت‌نام به سایت reg.ut.ac.ir مراجعه و آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که پیامک دریافت نکرده‌اند جهت بارگذاری مدارک به admission.ut.ac.ir مراجعه کنند.

<>همچنین مهلت ثبت نام پذیرفته‌شدگان غیرحضوری آزمون سراسری مقطع دکتری تخصصی(Ph.D) و دستیاری دامپزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران نیز که از روز دوشنبه پنج آبان آغاز شده بود فردا جمعه نهم این ماه پایان می‌پذیرد.

<>بر این اساس پذیرفته‌شدگان فوق در این مهلت باقی مانده برای ثبت نام در رشته پذیرفته شده دکتری به سامانه reg.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام  کنند.

در نهایت پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران نیز از روز شنبه دهم تا پنجشنبه ۱۵ آبان می‌توانند به صورت غیرحضوری در رشته‌های پذیرفته شده به سامانه reg.ut.ac.ir مراجعه و با اطلاع از مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹