اخبار / دانشگاهی / زمان ثبت‌نام مجدد دو آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی مشخص شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان ثبت‌نام مجدد دو آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی مشخص شد

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی و دستیاری دندانپزشکی را اعلام کرد.

<>دکتر آبتین حیدرزاده در گفتگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، با اشاره به تمدید مجدد مهلت ثبت نام برای شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی، اظهارکرد: این فرصت از ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا هشتم این ماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند در مهلت مجدد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>وی در ادامه با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون فوق متعاقبا از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد، گفت: تاکنون برای در آزمون دستیاری پزشکی تعداد ۱۳ هزار و ۲۵۸ نفر ثبت نام کرده اند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین خاطر نشان کرد: روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت نیز ثبت نام آزمون دستیاری دندان پزشکی مجددا انجام خواهد شد.

<>دکتر حیدرزاده در خصوص تغییرات احتمالی ضوابط و مقررات نیز تاکید کرد: ضوابط و مقررات همان ضوابط قبلی مندرج در دفترچه است و تغییری ندارد.

<>وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون برای شرکت در آزمون این دوره دستیاری تخصصی دندان پزشکی ۲۱۳۰ نفر ثبت نام نموده اند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹