اخبار / دانشگاهی / زمان ثبت‌نام ترم تابستان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان ثبت‌نام ترم تابستان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

<>معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای نحوه ثبت‌نام در دوره تابستان سال تحصیلی 96-95 رشته‌های غیر پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ بر اساس این بخشنامه، ثبت‌نام دوره تابستان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 17 تیر است و کلاس‌های درسی از تاریخ 24 شروع می‌شود و تا دوم شهریور ادامه داد.

<>در این بخشنامه زمان برگزاری امتحانات از تاریخ 4 تا 9 شهریور است.

<>هچنین بر مبنای این بخشنامه، تعداد کل ساعت‌های تدریس دروس نظری و عملی در دوره تابستان مشابه نیمسال‌های اول و دوم است و در 6 هفته آموزشی اجرا می‌شود. واحدهای دانشگاهی موظف هستند در خصوص واحدهای درسی ارائه شده در دوره تابستان، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند. بر این اساس واحدهای دانشگاهی به گونه‌ای برای تشکیل 16 جلسه کلاس برنامه‌ریزی کنند که برای هر درس در هر هفته حداکثر سه جلسه در نظر گرفته شود.

<>حداکثر تعداد واحدهای درسی دوره تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی براساس این بحشنامه در جدول زیر آمده است:

<>مقطع

<>کاردانی پیوسته و ناپیوسته

<>کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

<>دکتری حرفه‌ای دامپزشکی دوره پیش درمانگاهی

<>کارشناسی ارشد

<>دکتری تخصصی

<>حداکثر تعداد واحد انتخابی

<>8

<>8

<>8

<>دو درس جبرانی تا سقف 6 واحد

<>-

<>
بر اساس بخشنامه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و برگزاری امتحان جامع در دوره تابستان برای دانشجویان دکتری تخصصی ممنوع است.

<>در قسمتی از این بخشنامه آمده است: «شهریه دوره تابستان برای دانشجویان دوره کاردانی، کارشناسی، دکتری حرفه‌ای دامپزشکی و کارشناسی ارشد تا حداکثر 6 واحد درسی یک دوم شهریه ثابت به علاوه شهریه متغیر هر واحد درسی است. در صورتی که بیشتر از 6 واحد انتخاب داشته باشند، دو سوم شهریه ثابت به علاوه شهریه متغیر هر واحد درسی است.»

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶