اخبار / دانشگاهی / زمان توزیع کارت آزمون سامفا مشخص شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان توزیع کارت آزمون سامفا مشخص شد

<>مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کارت شرکت در ششمین دوره آزمون سنجش مهارت زبان فارسی(سامفا) از روز سه شنبه اول بهمن ماه از طریق سایت این سازمان قابل دریافت است.

<>دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به جزئیات برگزاری آزمون سامفا اشاره کرد و اظهار کرد: ششمین دوره آزمون سنجش مهارت زبان فارسی(سامفای دانشگاهی) صبح و بعد از ظهر روز پنج شنبه سوم بهمن ماه جاری در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، قزوین، سنندج و همدان و همچنین برخی کشورهای خارجی از جمله عراق(بغداد،‌اربیل و سلیمانیه) و لبنان(بیروت)‌ برای تعداد 334 داوطلب که 91 نفر آنها زن و مابقی مرد هستند، برگزار می‌شود.

<>وی در ادامه تصریح کرد: کارت شرکت در ششمین آزمون سامفا از روز سه شنبه اول بهمن تا ساعت 24 روز چهارشنبه دوم بهمن ماه، برابر با 21 و 22 ژانویه 2020 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. لذا داوطلبان در این مهلت تعیین شده می‌توانند پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اطلاعیه این سازمان در خصوص زمان برگزاری، توزیع کارت و محل رفع نقض کارت‌های دارای مشکل، امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸