اخبار / دانشگاهی / زمان برگزاری آزمون علوم پایه پیش‌کارورزی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان برگزاری آزمون علوم پایه پیش‌کارورزی اعلام شد

<>رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام آزمون علوم پایه پیش‌کارورزی دانشجویان پزشکی خبر داد و گفت: این آزمون پنجم اسفندماه 95 به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون پیش کاروزی علوم پایه دانشجویان پزشکی در رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی پنجم اسفندماه 95 به طور سراسری برگزار می‌شود. همه دانشجویان رشته‌های پزشکی که دروس علوم پایه خود را تمام کرده باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

<>وی در ادامه تصریح کرد: ثبت‌نام آزمون علوم‌پایه پیش‌کارورزی از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شده و هر دانشگاه اقدام به ثبت نام از دانشجویان خود می‌کند.

<>دکتر پورکاظمی همچنین تاکید کرد: سئوالات آزمون علوم پایه پیش‌کارورزی توسط مناطق آمایشی طراحی می‌شود و علاوه بر آن 50 سوال نیز از طریق خود مرکز در وزارت بهداشت به منظور تراز کردن و هم‌سنگ کردن امتحانات طراحی خواهد شد.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: نتایج نهایی آزمون علوم پایه پیش‌کارورزی تا قبل از پایان سال جاری یعنی در تاریخ‌های 22 و 23 اسفندماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵