اخبار / دانشگاهی / زمان انتشار اصلاحات دفترچه پذیرش بدون کنکور مشخص شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان انتشار اصلاحات دفترچه پذیرش بدون کنکور مشخص شد

<>اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی سراسری برای مهرماه سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۲۶ مرداد ماه جاری منتشر خواهد شد.

<>به گزارش ایسنا،  ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از پنجم مرداد ماه آغاز شده است، روز یکشنبه ۲ شهریورماه پایان می یابد.

<> داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ۹۹ ندارند می‌توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور را که از روز چهارشنبه اول مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته را مطالعه کنند. 

<>بر این اساس همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

<>داوطلبان درنظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های ۸  بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط  است.

<>همچنین سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو به شیوه «صرفاً براساس سوابق تحصیلی» سراسری در تاریخ اول مرداد به آگاهی می رساند اصلاحات دفترچه مذکور شامل رشته محل های جدید از جمله رشته محل های مخصوص سهمیه مناطق محروم، مخصوص مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل و زلزله) و همچنین اصلاحات بخش پیوست مشخصات و شرایط دانشگاه ها (منتشره مورخ ۶ مرداد) در تاریخ ۲۶ مرداد منتشر خواهد شد.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹