اخبار / دانشگاهی / زمان اعلام نتایج اولیه کنکور اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور اعلام شد

<>نتایج اولیه آزمون سراسری دهه اول مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

<>به گزارش ایسنا، کنکور ۱۴۰۰ از صبح امروز چهارشنبه ۹ تیر با برگزاری آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد. کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

<>نتایج اولیه آزمون سراسری به صورت کارنامه تنظیم و در دهه اول مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

<>فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

<>بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از نیمه اول مرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کنند.

<>در کنکور ۱۴۰۰ تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در آزمون سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند که برای آنها با احتساب گروه آزمایشی دوم برخی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه صادر شده است.

<>برای این گروه نیز ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ کارت صادر شده است که ۸۷ هزار و ۳۲۶ کارت برای زنان و ۳۷ هزار و ۷۹۵ کارت برای مردان است.  و داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و ۳۵۲۲ حوزه امتحانی با رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون خواهند داد.


<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۰