اخبار / دانشگاهی / زمان آزمون دستیاری تغییر کرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان آزمون دستیاری تغییر کرد

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تقاضای مکرر داوطلبان و دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بررسی ابعاد و جوانب موضوع و لحاظ شرایط بحران همه گیری بیماری کووید ۱۹ و با توجه به تقویم آزمون های جامع پزشکی سال آتی، در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و انتخابات ریاست جمهوری زمان جدید برای آزمون در نظر گرفته شد.

<>به این ترتیب چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از  هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ به تاریخ جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول خواهد شد.

<>به گزارش مهر، در چند ماه گذشته داوطلبان با عنوان اینکه در آزمون دستیاری سال ۱۳۹۹ در مردادماه برگزار شده و برخی منابع آزمون تغییر داشته است از مراجع مختلف خواهان تعویق زمان آزمون دستیاری شده بودند.

<>پیش از این قرار بود چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شود. تاکنون در چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بیش از ۱۱ هزار داوطلب ثبت نام کرده اند.

<>

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹