اخبار / دانشگاه پیام نور / رییس پیام‌نور خراسان شمالی:تعداد اساتید این دانشگاه با میانگین کشوری فاصله دارد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رییس پیام‌نور خراسان شمالی:تعداد اساتید این دانشگاه با میانگین کشوری فاصله دارد

رییس دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی گفت: با توجه به اعلام فراخوان جذب عضو هیات علمی، تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه با میانگین کشوری یک سوم فاصله دارد.
حجت الاسلام‌والمسلمین محمدرضا طیبی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی، اظهار داشت: سرانه اعضای هیات علمی این دانشگاه به ازای هر 250 دانشجو یک عضو هیات علمی است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان جذب 30 عضو هیات علمی در این دانشگاه در شهریور ماه منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد:هفت عضو هیات علمی جدید در مهر ماه امسال فعالیت خود را این دانشگاه آغاز می‌کنند.
طیبی نسب با اشاره به تحصیل 15 هزار دانشجو در این دانشگاه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 عضو هیات علمی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.
رییس دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی افزود: طی مهرماه امسال 14رشته جدید در مقطع کارشناسی به رشته‌های این دانشگاه افزود می‌شود.
وی ادامه داد: این دانشگاه در رشته‌های مهندسی عمران، پلیمر، شیمی، مکانیک، تربیت بدنی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، الهایات گرایش فقه و مبانی و مهندسی برق گرایش مخابرات در مهرماه دانشجو می‌پذیرد.
طیبی نسب با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد رشته‌های جدید در این دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: از سال آینده پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام می‌شود، همچنین این دانشگاه دارای 150 کد رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲