اخبار / دانشگاهی / رقابت داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رقابت داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی آغاز شد

<>رقابت بیش از ۲۵۰۰ داوطلب شرکت کننده در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه آغاز شد.

<>به گزارش ایسنا، در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی 2570 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2181 نفر اقدام به دریافت کارت و تکمیل فرم خوداظهاری نموده اند.

<>سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت ۹ صبح امروز ۳۰ مرداد در 18 حوزه امتحانی آغاز شد؛ در حالی که این آزمون سال گذشته در 10 حوزه امتحانی برگزار شده بود.

<>بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت و طبق اطلاعات دریافت شده از فرم های خوداظهاری تکمیل شده توسط داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی تعداد 15 نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند. 

<> کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان شرکت در  آزمون دستیاری دندانپزشکی تا روز گذشته  چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری امکان پذیر بود و به داوطلبانی که تا این مدت کارت خود را دریافت نکرده بودند پیامکی مبنی بر تمدید مهلت دو ساعته ارسال شد و تا ساعت 12 زمان داشتند کارت خود را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹