اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / رشد 2.5 برابری انتشار مقالات ISI دانشگاه امیرکبیر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رشد 2.5 برابری انتشار مقالات ISI دانشگاه امیرکبیر

دبیر دومین کنفرانس شبکه های هوشمند با اشاره به همکاریهای علمی این دانشکده با سازمانهای مربوط گفت: بر اساس آمارهای موجود نسبت انتشار مقالات ISI از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه 2.5 برابر رشد داشته است. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین عسکریان صبح امروز چهارشنبه در افتتاحیه دومین کنفرانس شبکه های هوشمند الکتریکی، دانشکده برق دانشگاه برق را از قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه امیرکبیر دانست و افزود: در حال حاضر این دانشگاه هزار و 600 دانشجو در دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دارد. دبیر دومین کنفرانس شبکه های هوشمند، ادامه داد: 65 درصد از این دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی و 35 درصد در دوره های کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
  وی با اشاره به فعالیت های علمی این دانشکده در حوزه مهندسی برق خاطر نشان کرد: به منظور توسعه این فعالیت ها اقدام به راه اندازی قطبهای علمی شد که از آن جمله می توان به قطب علمی قدرت اشاره کرد. پس از آن قطبهای علمی مخابرات موج میلیمتری، پردازش سیگنال و کنترل راه اندازی شد.
  عسکریان به همکاریهای علمی این دانشگاه با سایر دستگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: با امضای تفاهم نامه هایی با شرکت توزیع استان تهران و شرکت توزیع استان البرز همکاریهای مشترکی را در حوزه های مربوط داشتیم.
  رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزاری کنفرانس های علمی را از  دیگر برنامه های این دانشگاه نام برد و یادآور شد: تا پایان سال جاری کنفرانسهایی در زمینه های مخابرات، ماهواره، کیفیت توان و حفاظت از صنعت آب و برق برگزار خواهد شد.
  عسکریان با اشاره به میزان تولیدات علمی این دانشگاه اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود نسبت انتشار مقالات ISI از سوی اعضای هیئت علمی 2.5 برابر رشد داشته است.
  وی با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس شبکه های هوشمند در روزهای 3 و 4 خرداد ماه یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های زیرساختهای اندازه گیری هوشمند، مدیریت توان در ریز شبکه، خودروهای الکتریکی، امنیت در زیر ساخت اندازه گیری هوشمند، چالشهای بهره برداری و طراحی شبکه های توزیع هوشمند و سازو کارهای لازم برای توسعه شبکه های هوشمند در صنعت برق و نمایشگاهی از دستاوردهای محققان در حوزه های موبوط از برنامه های این کنفرانس است.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۱