اخبار / دانشگاهی / رشته دکتری «حقوق زن در اسلام» صاحب کد رشته مستقل شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رشته دکتری «حقوق زن در اسلام» صاحب کد رشته مستقل شد

رئیس کار گروه مطالعات زنان شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: گرایش حقوق زن در اسلام، امسال کد رشته مستقل یافته، امیدواریم بتوانیم در چندین دانشگاه معتبر کشور آن را راه اندازی کنیم.
<>محمد اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بازنگری رشته مطالعات زنان و خانواده گفت: رشته مطالعات زنان و خانواده در نظام آموزشی کشور در مقطع کارشناسی ارشد دارای دو گرایش و در مقطع دکتری نیز دارای یک گرایش حقوق زن در اسلام هستند.

<>وی ادامه داد: گرایش حقوق زن در اسلام، امسال کد رشته مستقل یافته است و امیدواریم بتوانیم در چندین دانشگاه معتبر کشور رشته دکتری حقوق زن در اسلام را داشته باشیم.

<>رئیس کار گروه مطالعات زنان شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی ادامه داد: با توجه به نیازها، ارزیابی ها و سنجش وضعیت این عرصه، رشته دکتری زن و خانواده در دست بررسی است و در اواخر کارهستم ولی به جمع بندی نیاز داریم.

<>وی ادامه داد: همچنین دکتری رشته حقوق خانواده در اسلام درحال بررسی است و بعد از بررسی این دو رشته شاهد یک تحرک در حوزه دانش خانواده و زنان در جامعه علمی کشور خواهیم بود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵