اخبار / دانشگاهی / رشته جدید ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد ساوه ایجاد می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رشته جدید ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد ساوه ایجاد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: ۲۵ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در واحد ساوه تاسیس می‌شود.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، دکتر مهدی پرویز در سی و یکمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، ‌با اشاره به برنامه جاری دانشگاه، بر لزوم پیگیری تصویب ۲۵ رشته جدید تائید شده توسط دفتر گسترش سازمان مرکزی دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق وزارت علوم توسط معاونت آموزشی واحد تاکید کرد.
وی اظهار کرد: اقدامات اساسی برای تصویب رشته‌های جدید در حال انجام است و در آینده نزدیک نیز بر تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی واحد اضافه خواهد شد.
وی اضافه کرد: رویکرد علمی این مرکز بر این است تا تمام حرکت‌ها با برنامه باشد که ضمن شناخت کامل از وضعیت موجود بتوانیم به وضعیت مطلوب که مدنظر است برسیم.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در صدد توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی است، چرا که از این طریق می‌توان گام‌های اساسی در جهت ارتقاء سطح علمی جوانان این منطقه برداشت.
پرویز همچنین از ‌انجام مقدمات برگزاری دومین همایش مباحث نوین در کشاورزی در اواخر آذرماه و برگزاری کارگاه آموزشی فرهنگی دفتر بسیج اساتید خبر داد.
برنامه ریزی در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم ، سرویس ایاب و ذهاب اساتید، تشکیل بانک اطلاعاتی دانشجویان کم بضاعت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تاریخ خبر شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲