اخبار / دانشگاهی / راه‎اندازی دانشگاه علمی کاربردی در پلدختر و اشترینان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

راه‎اندازی دانشگاه علمی کاربردی در پلدختر و اشترینان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: 15 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، افزود: در حال حاضر 15 هزار دانشجو در 28 مرکز ‎‎ علمی کاربردی سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان در رشته‎های مختلف صنعت، کشاورزی، هنر و... در دانشگاه علمی کاربردی در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: شهرستان پلدختر و اشترینان فاقد دانشگاه علمی کاربردی بوده که برای راه‎اندازی دانشگاه در این دو نقطه رایزنی‎هایی صورت گرفته و امیدواریم به‎زودی این امر تحقق پیدا کند.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به رویکردهای دانشگاه علمی کاربردی اظهار کرد: چنانچه این دانشگاه در حوزه اقتصاد که از مهم‎ترین مسائل اساسی هر مملکت به شمار می‎رود، به خوبی کارشناسی کند قطع به یقین یکی از دانشگاه‎های موفق خواهد بود.
محمدزاده گفت: در حال حاضر فارغ‎التحصیلان دانشگاه‎های غیرعلمی کاربردی در رشته‎های اشباع شده مدرک گرفته چرا که آموزش تئوری دیگر جوابگوی نیازهای جامعه نیست؛ رویکرد علمی- کاربردی عملیاتی و بر پایه تجربه و مهارت است.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۲