اخبار / دانشگاهی / راه‌اندازی رشته شیلات در دانشگاه پیام نور خدابنده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

راه‌اندازی رشته شیلات در دانشگاه پیام نور خدابنده

رییس دانشگاه پیام‌نور خدابنده گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته رشته تحصیلی شیلات در این واحد راه‏‌اندازی شده است.
منصور ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، اظهارکرد: در حال حاضر حدود 2500 دانشجو در 32 رشته و دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه اشتغال به تحصیل دارند.
وی افزود: امسال برای اولین بار پذیرش دانشجو در رشته شیلات در این واحد صورت می‎‏گیرد.
ایمانی با تاکید بر اینکه اخذ مجوز رشته‎های دانشگاه براساس نیازهای منطقه در اولویت قرار دارد، گفت: تلاش می‎شود تا درخواست مجوز راه‎اندازی رشته‏‌های جدید بر اساس نیازهای منطقه صورت گیرد و با توجه به کشاورزی بودن منطقه در حال حاضر گرایش‏‌های مختلف رشته کشاورزی در این واحد برای تحصیل علاقه‌مندان دایر است.
وی با اشاره به پروژه‎های عمرانی در دست احداث این دانشگاه، تصریح کرد: احداث سالن ورزشی در این دانشگاه با زیربنای 2600 مترمربع و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
ایمانی با تاکید بر اینکه اعتبار این پروژه از محل اعتبارات دانشگاه پیام‎‏نور است، تصریح کرد: پیش‎بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
رییس دانشگاه پیام‎نور خدابنده با تاکید بر اینکه توجه به دروس آزمایشگاهی نیز از اولویت‎های این واحد است، گفت: در حال حاضر برای بیشتر رشته‎هایی که نیاز به فضای آزمایشگاهی دارند، امکانات موجود در دانشگاه فراهم است و در صورت کمبود نیز با موسسات مربوطه برای استفاده دانشجویان از امکانات موجود وارد مذاکره شده‎ایم.
ایمانی در خصوص سطح علمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، خاطرنشان کرد: با توجه به سیستم آموزشی دانشگاه پیام‌نور، دانشجویان ملزم به مطالعه بیشتر دروس و انجام فعالیت‎های علمی و پژوهشی بیشتری هستند، بنابراین از بنیه علمی خوبی برخودار هستند، به طوری که در سال گذشته بیش از 200 نفر از دانشجویان این واحد مجاز به انتخاب رشته در مقاطع کارشناسی ارشد بودند.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲