اخبار / دکتری / راه‌اندازي دكتراي مهندسي برق در دانشگاه شهيد عباسپور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

راه‌اندازي دكتراي مهندسي برق در دانشگاه شهيد عباسپور

خبرگزاري فارس: 3 گرايش كارشناسي ارشد مهندسي برق قدرت و دكتري مهندسي برق در دانشگاه صنعت آب‌ و برق شهيد عباسپور راه‌اندازي شد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، براساس موافقت شوراي گسترش آموزش عالي 3 رشته كارشناسي ارشد جديد از مهر ماه 1390 در دانشگاه صنعت آب و برق راه‏اندازي مي‏شود.

دانشگاه عباسپور در 3 رشته كارشناسي ارشد مهندسي برق - قدرت - مديريت و كنترل شبكه‌هاي قدرت، كارشناسي ارشد مهندسي برق - قدرت - حفاظت شبكه و كارشناسي ارشد مهندسي برق - قدرت - الكترونيك قدرت و ماشين‌هاي الكتريكي از مهر سال جاري مجموعاً 24 دانشجو در سال تحصيلي 91-1390مي‌پذيرد و راه‏اندازي اين گرايش‏ها در راستاي رفع بخشي از نيازهاي آموزشي صنعت آب و برق كشور مي‌باشد.

همچنين شوراي گسترش آموزش عالي با اجراي دوره دكتري مهندسي برق در دانشگاه صنعت آب و برق شهيد عباسپور موافقت كرده است.

به گزارش فارس،‌ دانشگاه صنعت آب و برق شهيد عباسپور با داشتن بيش از 40 سال سابقه فعاليت آموزشي و پژوهشي و برخورداري از اعضاي هيئت علمي با تجربه و مسلط به مباني نظري و آشنا به كاربردهاي مرتبط با صنعت آب و برق و انرژي كشور، اين دوره را با هدف تربيت نيروهاي متخصص و نيز مشاركت دادن دانشجويان دكتري در بررسي و حل مسائل واقعي صنعت برق كشور اجرا مي‏كند.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰