اخبار / دانشگاه پیام نور / رئيس دانشگاه پيام نور گيلان خبر داد: آموزش مجازي 100 دانشجوي پيام نور گيلان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رئيس دانشگاه پيام نور گيلان خبر داد: آموزش مجازي 100 دانشجوي پيام نور گيلان

خبرگزاري فارس: رئيس دانشگاه پيام نور گيلان گفت: در حال حاضر 100 دانشجوي دانشگاه پيام نور استان در سه مقطع كارشناسي ارشد توسط سيستم مجازي در حال آموزش هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، مرتضي رضايي صوفي ظهر امروز در جمع دانشجويان دانشگاه پيام نور استان آموزش مجازي را در راستاي توسعه اين نهاد برشمرد و اظهار داشت: اين دانشگاه سياست‌هاي گسترش و تقويت شبكه آموزش مجازي را دنبال مي‌كند.
وي ادامه داد: در حال حاضر حدود 100 دانشجو در سه مقطع كارشناسي ارشد توسط اين سيستم در حال آموزش هستند و امكانات زيرساختي مناسبي در راستاي پياده‌سازي شيوه آموزشي مذكور در مقاطع كارشناسي دنبال مي‌شود.
رئيس دانشگاه پيام نور گيلان بيان كرد: براساس نظرسنجي‌هاي به عمل آمده از دانشجويان شاغل به تحصيل در اين سيستم، شيوه آموزش مذكور از جمله محاسن تحصيل شاغلان در سازمان‌هاي دولتي با توجه به عدم امكان استفاده حضوري متقاضيان مذكور اعلام شده است.
وي در ادامه به تشكيل ستاد عفاف و حجاب در دانشگاه پيام نور استان اشاره كرد و گفت: بسترسازي مناسب فرهنگي، هوشيار كردن نسل جوان، بهسازي و نهادينه كردن فرهنگ حجاب و عفاف از جمله اهداف تشكيل اين ستاد است.
رضايي صوفي اضافه كرد: اين ستاد در راستاي تعميق فرهنگ عفاف و حجاب، متوقف‌سازي نرخ رشد آسيب‌زايي، ارائه الگوهاي مناسب اسلامي و انجام فعاليت‌هاي تبليغي و توجيهي و آموزشي حركت مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه دانشگاه، فضاي بسيار خوبي براي الگوسازي است، اظهار داشت: اگر فضاي دانشگاه‌ها و مكان‌هاي علمي پرشورتر و پرحرارت‌تر شوند و با ارائه برنامه‌هاي موثر فرهنگي، ساخت فيلم‌هاي متنوع، تاليف كتب جذاب و آموزنده و ديگر فعاليت‌هاي تاثيرگذار مي‌توان مشكلات فرهتگي در بحث حجاب و عفاف را برطرف كرد.
رئيس دانشگاه پيام نورگيلان وضعيت حجاب و عفاف در سطح اين دانشگاه را مناسب دانست و افزود: فعاليت‌هاي مديران فرهنگي مراكز و واحدهاي تابعه براي توجه به موضوع حجاب و عفاف قابل قدرداني است.
وي همچنين صحت و درستي برگزاري آزمون‌هاي دانشگاه پيام نور را ممتاز خواند و افزود: اين دانشگاه همواره با برگزاري آزمون‌هاي استاندارد و سالم و با توجه به جمعيت بالاي دانشجويي و كثرت مراكز در اقصي نقاط كشور به عنوان يكي از سازمان‌هاي موفق در برگزاري آزمون و طراحي سؤالات مطرح است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰