اخبار / دانشگاهی / دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرین در دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرین در دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان از برگزاری دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، دکترعباس مرادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبرافزود: این نمایشگاه به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان از امروز شانزدهم دیماه به مدت دو روز در محل در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزشی بصیرت(گفت وگوی تمدنها) بندرعباس برگزار می شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاه شغل محور متناسب با نیاز جامعه و بازارکاربه تربیت نیروی انسانی می پردازد، خاطرنشان کرد: این دانشگاه برای نیل به این هدف با نیازسنجی و همگام سازی محتوای آموزشی با نیازروز، راهبردهای خود را منطبق با سیاست های وزارت علوم هدفگذاری می نماید.
وی همچنین روند رو به رشد دانشگاه و توسعه مراکز را مورد اشاره قرار داد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان با 25 مرکز تخصصی و 462 کدرشته تا نیمسال دوم 16هزار دانشجو خواهد داشت.
مرادی یادآورشد: علاوه بر توسعه رشته های جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از جمله هفت رشته بخش بهداشت و درمان و همچنین راه اندازی مرکز تخصصی شهرداریها، امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه در دو رشته آسیب های اجتماعی با گرایش اعتیاد و مدیریت بهینه سازی سیستم لجستیک فراهم است.
وی اضافه کرد:منتهی تفاوت تحصیل دراین مقطع در این دانشگاه با سایرمراکز آموزش عالی دراین است که به جای پایان نامه باید پروژه عملی با هدف ارتقاء بهره وری که قابلیت تحقق درمراکز مورد سفارش را داشته باشد از سوی دانشجوارائه تا مدرک وی تایید گردد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲