اخبار / دانشگاهی / دومین جشنواره ومسابقه تخصصی فناوری نانو دانشگاه آزاد برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دومین جشنواره ومسابقه تخصصی فناوری نانو دانشگاه آزاد برگزار می شود

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

دومین جشنواره و مسابقه تخصصی فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی از 11 تا 12 شهریورماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، این جشنواره با هدف ارائه دستاوردهای به روز درحوزه فناوری نانو، ارائه تولیدات نیمه صنعتی و صنعتی حوزه نانو و جذب سرمایه گذاران جهت تولید و تجاری سازی (به ویژه جهت شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه فناوری نانو)، شناسایی نخبگان و صاحبان طرح های شاخص در حوزه فناوری نانوبرگزار می شود.
برقراری تعامل با سازمان ها، نهادها، و شرکت های مرتبط با موضوع، انجام مذاکرات جهت سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان زودبازده و هدایت و تشویق واحدهای دانشگاهی به سمت فناوری نانو در این دانشگاه از دیگر اهداف برگزای دومین جشنواره ملی دانشگاه آزاد اسلامی است.
کاربرد فناوری نانو درعلوم فنی ومهندسی، کاربرد فناوری نانو درعلوم پایه، کاربرد فناوری نانو درعلوم پزشکی، فناوری نانو و تجاری سازی محصولات وفناوری نانو و توانمندی های بالقوه آن از محورهای این جشنواره ومسابقه تخصصی است.
به منظور شناسایی فعالان حوزه فناوری نانو درسطح دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقه فناوری نانو نیز هم زمان با این جشنواره در دانشگاه آزاد برگزار و برترین ها پس از بررسی های کمیته علمی مسابقه معرفی و با اعطای جوایزی از آنها تقدیر می شود.
مقالات، پایان نامه ها، کتب، طرح های پژوهشی، اختراعات ملی و بین المللی، محصولات فناورانه مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، آزمایشگاه ها، مجلات و نرم افزارهای چندرسانه ای بخش های مختلف این مسابقه است.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره ومسابقه ملی تا 15مردادماه در نظرگرفته شده است.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴