اخبار / کارشناسی ارشد / دوره‌هاي آموزش محور در دانشگاه پيام نور راه ‌اندازي شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دوره‌هاي آموزش محور در دانشگاه پيام نور راه ‌اندازي شد

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پيام‌‌نور گفت: در كنار شيوه آموزش و پژوهش كه در دوره كارشناسي ارشد متداول بود، دانشگاه پيام نور مجوز دوره‌هاي آموزش محور را نيز در دوره كارشناسي ارشد از وزارت علوم كسب كرده است. عبدالله معتمدي، معاون آموزش و سنجش دانشگاه پيام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اين‌كه دوره‌هاي آموزش محور در دانشگاه پيام نور راه‌اندازي شده است، افزود: در كنار شيوه آموزش و پژوهش كه در دوره كارشناسي ارشد متداول بود، دانشگاه پيام نور مجوز دوره‌هاي آموزش محور را نيز در دوره كارشناسي ارشد از وزارت علوم كسب كرده است.
وي گفت: دانشجوياني كه از طريق دوره‌هاي آموزش محور از سال آينده در دانشگاه پيام نور پذيرش مي‌شوند به جاي واحد پايان‌نامه، دروس ديگري اخذ مي‌كنند و بر اساس آن فارغ‌التحصيل مي‌شوند.
معاون آموزش و سنجش دانشگاه پيام‌‌نور اظهار كرد: دانشجوياني كه به شيوه آموزش محور در دانشگاه پيام نور پذيرش مي‌شوند نيازي به گذراندن پايان‌نامه ندارند.
وي با تأكيد بر اين‌كه مدرك تحصيلي كه در نهايت به دانشجويان آموزش محور ارايه مي‌شود براي ادامه تحصيل در دوره دكترا مجاز است، گفت: دانشجويان شيوه آموزش و پژوهش نيز در صورت تمايل مي‌توانند به شيوه دانشجويان آموزش محور فارغ‌التحصيل شوند.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹