اخبار / دانشگاهی / دوره های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی فعال می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دوره های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی فعال می شود

<>مختار جلالی جواران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ارتقای کیفی در دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: یکی از برنامه های دانشگاه در راستای کیفی گرایی، ماموریت گرا کردن مراکز علمی کاربردی است.

<>وی ادامه داد: همچنین علاوه بر دوره های رسمی که به مدرک منتهی می شوند، دوره های کوتاه مدت مثل تک درس، پودمان و دوره های آزاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعال می شود.

<>معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه بخش مهمی از نیاز های جامعه مربوط به این بخش بوده افزود: دوره های کوتاه مدت آموزشی و تک پودمانها با توجه به اهمیت موضوع باید توسعه داده شوند.

<>وی گفت: دانشگاه های نسل چهارم از نوع دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و پاسخگویی به نیازهای جامعه در دستور کار آنها قرار دارد.

<>معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: اگر برای دانشگاه جامع علمی کاربردی ۳ اولویت در نظر بگیریم آن سه اولویت کیفیت، کیفیت و کیفیت است و راهی برای دانشگاه غیر از این وجود ندارد و در این مسیر باید نقشه راه و برنامه ریزی درست انجام شود.

<>وی افزود: قرار نیست با سایر دانشگاهها در جذب دانشجو رقابت داشته باشیم و باید هر کجا که نیازی دیده می شود و سایر دانشگاهها نمی توانند نیروی مورد نظر را تربیت کنند و نیاز جامعه را رفع کنند این دانشگاه وارد عمل شود و دوره های تک درس می تواند کمک شایانی در این مسیر باشد.

<>معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به وضعیت خوب دانشگاه جامع علمی کاربردی در رنکینگ کشوری افزود: در حال حاضر در رنکینگ کشوری در زمینه دانش و انتقال مهارت، بهترین وضعیت را دارا هستیم و امیدواریم با سرمایه گذاری مراکز آموزشی در دوره های تک درس و تک پودمان این وضعیت هر روز بهتر شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸