اخبار / دانشگاهی / دوره فراگیر دانشگاه پیام نور به تصویب شورای سنجش و پذیرش رسید به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دوره فراگیر دانشگاه پیام نور به تصویب شورای سنجش و پذیرش رسید

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: دوره فراگیر دانشگاه پیام نور مصوب وزارت علوم بوده و اخیرا نیز به تایید و تصویب شورای سنجش و پذیرش رسیده است.

ابوالفضل فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موسسات دوره‌های فراگیر گفت: هیچ کدام از موسسات برگزار کننده دوره‌های فراگیر با دانشگاه پیام نور هیچ ارتباطی ندارند.<>وی ادامه داد: این موسسات هیچ کدام مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند و دانشگاه نیز تعهدی در مقابل آنها ندارد، درصورت لزوم اگر کسی در این دوره‌ها شرکت کند به این معنی نیست که حتما موفق خواهد شد.

<>معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: واحدهایی که در این موسسات ارایه می شود، مورد تایید دانشگاه نیست این دوره‌هایی که توسط این موسسات برگزار می شود در حد آمادگی و دانش افزایی است و هیچ دانشگاه در قبال آنها تعهدی نداشته و آنها را قبول ندارد.

<>وی افزود: دانشجویان در دوره دانشپذیری فراگیر، دروس ترم اول را می خوانند چنانچه حد نصاب نمره را کسب کنند، هم آزمون ورودی و هم دروس نیمسال اول دانشگاهی آنها محسوب می شود.

<>فراهانی خاطرنشان کرد: دوره فراگیر دانشگاه پیام نور مصوب وزارت علوم بوده و اخیرا نیز به تایید و تصویب شورای سنجش و پذیرش رسیده است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه پیام نور
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵