اخبار / دانشگاهی / دوره MBA ویژه دانشجویان استعداد درخشان علوم پزشکی برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دوره MBA ویژه دانشجویان استعداد درخشان علوم پزشکی برگزار می شود

<>مدیر امور نخبگان و استعداد درخشان وزارت بهداشت از برگزاری دوره MBA ویژه دانشجویان استعداد درخشان علوم پزشکی خبر داد.

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر پروین پاسالار از برگزاری موفق دوره های MBA ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان توسط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.

<>وی با اشاره به برگزاری جلسه با مسئولان استعداد درخشان و المپیاد علمی دانشگاه های منطقه ۱۰ آمایشی کشور در بهمن ماه افزود: در این جلسه که با حضور ۲۰ نفر از مسئولین دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های منطقه ۱۰ آمایشی برگزار شد اهم فعالیتهای این دفاتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

<>پاسالار با اشاره به برگزاری موفق دو دوره MBA توسط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با همکاری جهاد دانشگاهی افزود: در همین راستا برای بهره مندی دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران دوازدهمین دوره MBA هم در حال برگزاری است.

<>وی از تشکیل باشگاه المپیاد در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: تورهای فناوری و دوره های استارت آپ و بازدید از مراکز مهم دارویی کشور نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران در دستور کار این مرکز قرار دارد.

<>مدیر امور نخبگان و استعداد درخشان وزارت بهداشت به برگزاری مراسم «روز آکادمی» (ACADEMIC DAY) در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و برقراری استارت آپ ها و همکاری با مرکز توسعه فناوری سلامت برای دانشجویان استعداد درخشان اشاره کرد.

<>وی خاطرنشان کرد: از اقدامات انجام شده در این حوزه مشوق های اعطایی دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان زیر گروه پزشکی جهت بهره مندی از امکانات وزارت علوم است.

<>پاسالار افزود: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... (عج) نیز برای دانشجویان المپیادی که موفق به کسب رتبه برتر شوند امتیازاتی را در نظر گرفته اند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷