اخبار / دانشگاهی / دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی ۲دی برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی ۲دی برگزار می‌شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن مروتی در مورد جزئیات برگزاری دهمین دوره آزمون سامفا گفت: این آزمون روز جمعه دوم دی ماه در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، همدان و سنندج فقط در نوبت صبح و شهرهای نجف اشرف، بصره، بغداد و سلیمانیه در کشور عراق، شهر تفلیس در کشور گرجستان و شهر بیروت در کشور لبنان در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

<>وی افزود: کارت‌های شرکت در آزمون به همراه برگ راهنما از روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه تا روز پنجشنبه اول دی ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

<>مروتی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

<>معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد: چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند باید موارد اصلاحی را حداکثر تا سوم دی ماه از طریق سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org/ ارسال کنند.

<>وی گفت: همچنین در صورت وجود مغایرت در عکس روی کارت لازم است با همراه داشتن دو قطعه عکس در صبح روز جمعه دوم دی ماه و قبل از برگزاری آزمون، به مسئول برگزاری این آزمون با توجه به جدول مندرج در اطلاعیه مراجعه کنند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

<>مروتی از داوطلبان خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.



دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱