اخبار / استخدامی / دفترچه شرایط آزمون شرکت مهندسی انرژی گستران نیمروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دفترچه شرایط آزمون شرکت مهندسی انرژی گستران نیمروز

شرکت مهندسی انرژی گستران نیمروز در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان سیستان و بلوچستان در رشته های شغلی مندرج در جدول شماره 2 از بین آقایان و از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و تایید صلاحیت، به ترتیب از بالاترین نمره با اولویت بومی بودن جهت شهرستانهای استان (مندرج در جدول شماره 1) به صورت قرارداد موقت پیمانکاری با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید.

مهلت ثبت نام تا 14 اردیبهشت 1401 می باشد.


<>> شرایط عمومی

<>1 -داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل والیت فقیه
3 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (ملاک محاسبه تاریخ کارت پایان خدمت، زمان برگزاری آزمون به تاریخ 1401/02/23 می باشد).
تبصره: تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.
4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
5 -نداشتن سابقه محکومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
6 -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.
7 -دارا بودن شرایط احراز شغل مطابق جدول شماره 2.
8 -عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیریت عامل شرکت های پیمانکاری دیگر.
9 -نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی
10 -احراز صلاحیت های موردنظر و تایید گزینش شرکت پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

<>> شرایط اختصاصی1 -دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی برق (کلیه گرایش های)
ملاک عمل برای تاریخ فراغت از تحصیل قبل از 1401/02/23 می باشد.
2 -داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون یا تاریخ 1401/02/23 به شرح ذیل:
1-2 -حداکثر سن 30 سال تمام برای تمامی متقاضیان
2-2 -مدت انجام خدمت سربازی تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
3-2 -برای متقاضیان آزمون در صورت داشتن سابقه تأمین اجتماعی مرتبط با رشته انتخابی (در زمینه انتقال و فوق توزیع) به مدت 8 سال به حداکثر سن فوق الذکر اضافه می گردد.
4-2 -در مورد شرکت کنندگان شاهد، جانباز و آزادگان و فرزندان آنها در صورت ارائه مدرک به میزان 5 سال به حداکثر سن فوق اضافه خواهد شد.
3 -حداقل قد 160 سانتی متر و وزن متناسب و برخورداری از سالمت جسم و روان، قدرت تحرک و توانائی انجام وظیفه.
4 -نداشتن مشکل بینائی، شنوائی، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پالتین در بدن شده باشد(براساس گواهی سلامت پزشک).
5 -بومی منطقه:
1-5 -بومی بودن فرد و اسکان مداوم مشارالیه در آبادی، روستا، دهستان، بخش، شهر و شهرستان نزدیک به یکی از شهرستانهای مندرج در جدول شماره یک مهم ترین شاخص برای پذیرش فرد می باشد. افراد بومی ساکن در روستا، شهر دهستان، شهرستان نزدیک به پست برق به ترتیب از اولویت پذیرش برخوردار هستند.
2-5 -شرایط احراز بومی بودن
1-2-5 -ارائه مشخصات سجلی مبنی بر تولد فرد در یکی از روستاها، دهستانها، بخشها و شهرستانی که در حوزه جغرافیایی شهرستانهای فوق الذکر واقع شده است.
2-2-5 -ارائه گواهی از شورای روستا، بخش، دهستان، شهر و شهرستان یا مراکز معتبر دولتی نظیر بخشداری، فرمانداری مبنی بر سکونت فرد در آن محل.
6 -انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند انجام خواهد شد.
7 -انتخاب نهائی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود. لذا قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش قطعی فرد تلقی نخواهد شد.
8 -از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بکارگیری در دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان اخذ خواهد گردید.
9 -شرکت برق منطقه ای استان در خصوص جذب و بکارگیری نیروهای پذیرفته شده هیج تعهد استخدامی نخواهد نداشت.
10 -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد شود و در هر مرحله ای از جذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خالف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد مزبور لغو و خسارات مربوطه اخذ خواهد گردید.
11-پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی، قراردادی، پیمانی، و... با سایر دستگاههای اجرائی و شرکتهای تابعه وزارت نیرو نباید داشته باشد.

<>> مواد آزمون

<>1 -سؤالات آزمون در یک دفترچه شامل سؤالات عمومی و سؤالات تخصصی طراحی گردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول نیاز های جذب نیرو در جدول مواد آزمون درج شده است. (جدول شماره 3)
2 -آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق می گیرد.

<>> چگونگی ثبت نام

<>1- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/02/01 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1401/02/14 از طریق سایت اینترنتی مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2- داوطلبان می بایست مبلغ 1/500/000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند. مبلغ هزینه پرداخت به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

<>> راهنمای ثبت نام

<>1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
3-از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله‌ (Space) استفاده نمایید.
4-تکمیل‌ اطلاعات کلیه‌ فیلدها الزامی‌ است‌.
5-کد ملی‌ خود را به‌ صورت کامل‌ (با درج صفر) و بدون خط‌ تیره وارد نمایید.
6-برای الصاق عکس‌، از فایل‌ اسکن‌ شده عکس‌ پرسنلی‌ 4×3 (تمام رخ، زمینه‌ روشن‌ و جدید)، با فرمت‌ JPG و با حجم‌ حداکثر70 کیلوبایت‌ استفاده نمایید.
7-در انتهای فرم ثبت‌ نام، فیلد مربوط به‌ شماره بازیابی‌ که‌ از نوع عددی و 5 رقمی‌ می‌ باشد را به‌ دلخواه تکمیل‌ و آن را یادداشت‌ نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت‌ نام، با استفاده از این‌ شماره به‌ همراه کد ملی‌ و شماره شناسنامه‌ می‌ توانید شماره رهگیری خود را بازیابی‌ نمایید لذا تا پایان مراحل‌ آزمون از این‌ شماره کاملاً مراقبت‌ نمایید.
9-پس‌ از تکمیل‌ نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه‌ شده را یادداشت‌ نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.

<>> توزیع‌ کارت ورود به‌ جلسه‌ و زمان برگزاری آزمون

<>1- ارائه‌ کارت ورود به‌ جلسه‌ آزمون به‌ صورت اینترنتی‌ و از طریق‌ سایت‌ ثبت‌ نام اعلامی‌ از تاریخ‌ 1401/02/18 لغایت‌ چهارشنبه‌ 1401/02/21 انجام خواهد پذیرفت‌.
2- آزمون در روز جمعه‌ 1401/02/23 برگزار خواهد شد، ساعت‌ و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به‌ جلسه‌ آزمون درج خواهد گردید.(محل‌ آزمون کتبی‌ و مصاحبه‌ شهرستان چابهار می‌ باشد)
3- ارائه‌ کارت ورود به‌ جلسه‌ آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) و کارت شناسایی‌ معتبرهنگام ورود به‌ حوزه الزامیست‌.
4 - ارائه‌ کارت تزریق‌ حداقل‌ 2 دوز واکسن‌ کوید 19 الزامیست‌ (چاپ شده بر روی کاغذ).
5- رعایت‌ پروتکل‌ های بهداشتی‌ در جلسه‌ امتحان ضروری می‌ باشد.
بدیهی‌ است‌ در غیر اینصورت از ورود داوطلب‌ به‌ حوزه آزمون جلوگیری بعمل‌ خواهد آمد.
4- به‌ داوطلبان محترم توصیه‌ می‌شود که‌ رأساً اقدام به‌ ثبت‌ نام در آزمون نموده و قبل‌ از شروع به‌ انجام ثبت‌ نام اینترنتی‌، «جدول نیازها»، راهنما، نحوه ثبت‌نام و مدرک تحصیلی‌ مورد نیاز در رشته‌ شغلی‌ مربوط را کاملاً مطالعه‌ و بررسی‌ نموده و فایل‌ رایانه‌ ای عکس‌ خود را با توجه‌ به‌ جزئیات اعلام شده آماده نمایند.ضمناً پیگیری مراحل‌ بعدی مانند دریافت‌ کارت ورود به‌ جلسه‌ آزمون، آگاهی‌ از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی‌ بوده و مسئولیت‌ آن به‌ عهده داوطلب‌ می‌ باشد.
5- ثبت‌ نام در ساعات کم‌ ترافیک‌، به‌ مرور زمان و قبل‌ از روزهای پایان مهلت‌، سهولت‌ بیشتری را به‌ همراه خواهد داشت‌ و بهتر است‌ ثبت‌ نام به‌ روزهای آخر موکول نشود.
تذکر: داوطلبان محترم در صورت نیاز به‌ کسب‌ اطلاعات بیشتر می‌ توانند فقط‌ در ساعات اداری (8 الی‌ 14) با شماره تلفن‌ مجری آزمون، مندرج در بند «ز» تماس حاصل‌ نمایند. متذکر می‌ شود که‌ ویرایش‌ اطلاعات، فقط‌ در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.

<>> سایر نکات

<>1- آزمون مذکور مختص‌ آقایان می‌ باشد.
2- پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ با تشخیص‌ شرکت‌، ملزم به‌ گذراندن دوره های آموزشی‌ مورد نیاز و با هزینه‌ شرکت‌ خواهند بود، بدیهی‌ است‌ هزینه‌ های مربوط در صورت انصراف پذیرفته‌ شده پس‌ از حضور در دوره های آموزشی‌ عیناً اخذ خواهد شد.
3- پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ می‌ بایست‌ آمادگی‌ خدمت‌ و اشتغال به‌ کار در هر یک‌ از شهرستانهای جنوب استان سیستان و بلوچستان را داشته‌ باشند.(شهرستانهای مندرج در جدول یک‌)
4- پذیرفته‌ شدن داوطلب‌ جهت‌ شرکت‌ در آزمون با توجه‌ به‌ مقطع‌ و رشته‌ تحصیلی‌ ذکر شده در هنگام ثبت‌ نام صورت می‌ پذیرد. صحت‌ و سقم‌ این‌ موارد و ارائه‌ اصل‌ مدارک مربوط به‌ شرایط‌ مورد ادعا بر عهده داوطلب‌ است‌.
5- دارندگان مدرک تحصیلی‌ معادل، تحت‌ هیچ‌ شرایطی‌ مجاز به‌ ثبت‌ نام در آزمون نمی‌ باشند.
6- قبولی‌ در آزمون کتبی‌ به‌ منزله‌ پذیرش و جذب نبوده، بلکه‌ موکول به‌ موفقیت‌ داوطلبان در مراحل‌ بعدی شامل‌ مصاحبه‌، گزینش‌، معاینات پزشکی‌ و اخذ عدم سوء پیشینه‌ از مراکز ذیصلاح می‌ باشد و با پذیرفته‌ شدگان نهایی‌، پس‌ از ارائه‌ مدارک در مهلت‌ مقرر، قرار داد مطابق‌ قانون کار و مقررات ذیربط‌ منعقد خواهد شد.
7- عدم ارائه‌ مدارک توسط‌ پذیرفته‌ شدگان نهایی‌ در مهلت‌ مقرر به‌ منزله‌ انصراف تلقی‌ و شرکت‌ نسبت‌ به‌ جایگزینی‌ آن ها از محل‌ نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی پذیرفته‌ نخواهد شد.

<>> مشخصات مجری آزمون

نام شرکت پژوهشگاه نیرو-مجتمع آموزشی صنعت آب و برق تلفن تماس در ساعات اداری 09159135366 <>جدول شماره یک

ردیف کد شهرستان نام شهرستان تعداد مورد نیاز 1 1 کنارک/چابهار 3 2 2 نگور/دشتیاری، چابهار 3 3 3 دلگان 2 4 4 بزمان، ایرانشهر 3 5 5 بنت/نیکشهر 1 <>توجه: هر فرد مجاز به انتخاب حداکثر یک کد شهرستان می باشد.

<>جدول شماره دو

ردیف رشته شغلی شرایط احراز 1 اپراتور پستهای برق -کاردانی برق کلیه گرایشها
-قد حداقل 160 سانتی متر
-دارای سلامت کامل جسمی و روحی و دید بدون عینک با ارائه گواهی سلامت از پزشک
-جنسیت مرد <>جدول شماره 3: مواد امتحانی آزمون

ردیف مواد امتحانی تعداد سوال ضریب 1 ریاضی عمومی 10 1 2 آیین نگارش 10 1 3 ICDL مهارتهای هفت گانه کامپیوتر 10 1 4 هوش و استعداد تحصیلی 10 1 5 مدار الکتریکی 20 1/5 6 تجهیزات پست 20 1/5 7 ایمنی و حفاظت 20 1/5
جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر یکشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱