اخبار / دانشگاهی / دفترچه سوالات آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دفترچه سوالات آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، کلید اولیه و دفترچه سوالات تمام رشته های شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و کلید اولیه و دفترچه سوالات تمام رشته های سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

<>آزمون های شصت و هشتمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریور با حضور حدود ۵ هزار داوطلب در ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

<>آزمون کتبی به شیوه الکترونیک و آزمون های شفاهی بر اساس روش های KFP و PMP و OSCE وKF و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه در روزهای پنجشنبه ۱۱ شهریور و شنبه ۱۳ شهریور در دو نوبت صبح و عصر و آزمون شفاهی در روزهای جمعه ۱۲ شهریور و یکشنبه ۱۴شهریور در دو نوبت صبح و عصر برگزار شده است.

<>در سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی ۴۰۹ داوطلب و در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر شرکت کرده اند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰