اخبار / استخدامی / دعوت به همکاری بانک گردشگری در کیش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دعوت به همکاری بانک گردشگری در کیش

بانک گردشگری (غیر دولتی‏- سهامی عام) در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل کادر اجرایی و مدیریتی مورد نیاز خود در کیش، از متقاضیان دعوت به همکاری نماید.

شرایط و دعوت از افراد صاحب نظر و مجرب بانکی در سطوح شغلی پیش گفته، بر اساس نیاز سنجی به عمل آمده، با رعایت اولویت مورد نیاز و صرفا بنا به تشخیص بانک خواهد بود.

مهلت ثبت نام به مدت 15 روز از انتشار آگهیشرایط عمومی۱. دارا بودن تابعیت ایرانی و التزام به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران
۲. اعتقاد به ادیان رسمی کشور
۳. برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری و روحیه مشارکت و انجام کار گروهی
۴. سلامت کامل جسم و روان و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
۵. دارای کارت پایان خدمت‏/ معافیت دائم برای آقایان (تا تاریخ ابلاغ این آگهی)
۶. عدم سوء پیشینه کیفری
۸. تسلط به مهارت های ICDL و خدمات بانکداری الکترونیکی
۹. آشنایی با زبان انگلیسی
۱۰. مهلت ثبت نام: از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز بوده و این مدت تمدید نخواهد شد.شرایط اختصاصیدارا بودن حداقل دانشنامه کارشناسی
دارا بودن حداقل پنج سال سابقه کاری نزد نظام بانکی کشور
شایان ذکر است:
از میان درخواست‌های متقاضیان، افراد واجد شرایط اولیه انتخاب و بر اساس اولویت مورد نیاز بانک، اطلاع رسانی برای مراحل بعدی به ایشان از طریق تماس یا پیامک ، صرفا به شماره تماس های اعلام شده صورت خواهد پذیرفت.
چنانچه بانک در هر مرحله از همکاری، متوجه عدم رعایت "اصل صداقت" در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی شود، موضوع جذب/ تداوم همکاری، کان لم یکن و بلا اثر خواهد بود.
* ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه های روانشناختی و تخصصی، هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.<>جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱