اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی عرضه می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی عرضه می شود

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این دانشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از اول تا پنجم مرداد ماه برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جعفر خلقانی افزود: این نمایشگاه به صورت مشترک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران و با هدف معرفی نوآوریها، رشته ها و روشهای آموزشی مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران برگزار می شود. معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی به دستاوردهای عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل مواردی چون سمیلاتور پرواز، هلیکوپتر بازسازی شده، آسانسور دو طبقه و روبات مریخ نورد است.
  خلقانی، قایق کنترل از راه دور، اسپری ضد جعل و محافظ کاغذ، دیگ مارست، طراحی و ساخت دستگاه مانیتورینگ و کنترل رکتیوفایرهای جوش از راه دور، پنوماتیک، روباتیک، الکترونیک، طلا و جواهرسازی، تعمیرات موبایل و طراحی دوخت را از دیگر دستاوردهای عرضه شده در این نمایشگاه نام برد.
  دبیر ستاد برگزاری هفته مهارت و فناوری با بیان اینکه این نمایشگاه مشترک از روز شنبه اول مرداد ماه سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه جامع تا روز 5 مردادماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید چمران تهران ادامه دارد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰