اخبار / دانشگاهی / داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ در انتظار اعلام جزئیات این آزمون به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ در انتظار اعلام جزئیات این آزمون

نیمه شهریور از راه رسید و علی رغم وعده های قبلی مسئولین سازمان سنجش، هنوز جزئیات برگزاری کنکور دکتری ۹۶ اعلام نشده است.

علی رغم این که پیش از این اعلام شده بود آزمون دکتری ۹۶ اواخر امسال برگزار می‌شود و جزئیات برگزاری آن مرداد ماه اعلام خواهد شد، هنوز در رابطه با جزئیات دقیق این آزمون خبری منتشر نشده است.

این در حالی است که با توجه به تغییرات مکرر آزمون دکتری، داشتن تصوری از منابع و سرفصل‌های آزمون دکتری ۹۶ چندان ساده به نظر نمی‌رسد و داوطلبان چشم به راه انتشار جزئیاتی در خصوص این آزمون جهت برنامه‌ریزی جهت مطالعه و کسب آمادگی برای کنکور هستند. همچنین برخی داوطلبان با توجه به فاصله نه چندان زیاد تا زمان برگزاری آزمون برنامه ریزی و مطالعه خود را آغاز کرده اند که عدم اعلام جزئیات آزمون و تغییرات شدید احتمالی می تواند منجر به هزینه‌های مالی و زمانی برای آن‌ها می‌گردد.

به نظر می‌رسد حتی در صورتی که هنوز جزئیات آزمون جمع‌بندی نشده است، لازم است گزارش جلسات برگزار شده شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی منتشر شود تا هم بتوان تصور بهتری از آزمون سال جاری داشت و هم امیدوار به تصمیم گیری قطعی در آینده ای نزدیک. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵