اخبار / دانشگاهی / دانشگاه‌های مبدا تا 15 تیر فرصت دارند نتیجه نقل و انتقال دانشجویان را اعلام کنند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه‌های مبدا تا 15 تیر فرصت دارند نتیجه نقل و انتقال دانشجویان را اعلام کنند

دانشگاه‌های مبدا از اول خرداد الی ۱۵ تیر ۹۷ فرصت دارند، درخواست‌های موافقت‌شده برای میهمانی و انتقال دانشجویان را به دانشگاه‌های مقصد ارسال کنند.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تقاضای خود را اول الی سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir ثبت کردند.

<>در حال حاضر دانشگاه‌های مبدا موظفند درخواست دانشجویان را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد تا ۱۵ تیر نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز‌نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند.

<>دانشگا‌ه‌های مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام کنند.

<>دانشجویان متقاضی، باید با اطلاع کامل از شرایط آیین‌نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن (۲ نیمسال میهمانی، ‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده ثبت می‌کردند.

<>همچنین با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا می‌کردند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷