اخبار / دانشگاهی / دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی میزبان هجدهمین دوره مسابقات قرآنی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی میزبان هجدهمین دوره مسابقات قرآنی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از میزبانی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در هجدهمین دوره مسابقات قرآنی خبر داد.
علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی مجری و میزبان هجدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پیام نور کشور خواهد بود.
وی گفت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و مرحله کشوری از آبان ماه امسال شروع خواهد شد و نحوه برگزاری و چینش سئوالات این مسابقات بر عهده دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی است و سوالات این مسابقه از این استان به تمام استان‌های کشور ارسال خواهد شد.
ظهری افزود: پس از اتمام مراحل شهرستانی و استانی، مرحله کشوری این مسابقات به میزبانی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی و فروردین سال 93 برگزار خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه این مسابقات در 30 رشته مختلف از جمله قرائت، حفظ، مفاهیم، تجوید، ترتیل، کارهای هنری، حجم سازی از مفاهیم قرآنی داستان نویسی قرآنی، وبلاگ نویسی قرآنی و غیره خواهد بود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از دانشجویان و استادان این دانشگاه از اول آبان ماه شروع خواهد شد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲