اخبار / دانشگاهی / دانشگاه های دولتی تا پایان امسال سطح بندی می شوند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه های دولتی تا پایان امسال سطح بندی می شوند

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سطح بندی دانشگاه های دولتی کشور تا پایان امسال خبر داد.به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مجتبی شریعتی نیاسری با بیان اینکه دستورالعمل سطح بندی مراکز آموزش عالی غیردولتی کشور به این مراکز ابلاغ شده است، گفت: طرح جامع سطح بندی دانشگاه های دولتی نیز در حال تدوین است.
وی با بیان اینکه دانشگاه های دولتی نقش اصلی را در کیفیت آموزش عالی کشور ایفا می کنند، اظهار داشت: طرح سطح بندی این دانشگاه ها تا پایان امسال به صورت آزمایشی اجرا می شود.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در برنامه ششم توسعه نیز پیشنهاد شده مراکز آموزش عالی کشور بر اساس عرصه جغرافیایی فعالیت، به چهار سطح فراملی، ملی، منطقه ای و محلی رده بندی شوند.
شریعتی افزود: در صورت تصویب این طرح در برنامه ششم توسعه دانشگاه های فراملی امکان افزایش پذیرش و جذب دانشجویان و اساتید خارجی و گسترش تعاملات بین المللی بیشتری را خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی گفت: دانشگاه های محلی نیز با تمرکز بر مقاطع پایین تر تحصیلی رفع نیازهای محلی را در دستور کار خود خواهند داشت.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴