اخبار / دانشگاهی / دانشگاه علوم پزشکی شیراز پژوهشگر پسا دکتری می پذیرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه علوم پزشکی شیراز پژوهشگر پسا دکتری می پذیرد

فراخوان پسا دکتری پژوهشی تیرماه ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتشر شد و داوطلبان تا ۳۱ خرداد ۹۶ فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.
<>به گزارش خبرنگار مهر، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور گسترش فعالیت های تحقیقاتی خود دانشجوی پسا دکتری پژوهشی می پذیرد.

<>واجدین شرایط جهت گذراندن دوره پسا دکتری پژوهشی می توانند پس از مطالعه آئین نامه پژوهشگر پسا دکتری مدارک لازم را تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۹۶ به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارسال کنند.

<>مدارک لازم شامل گواهی مربوط به مدرک فارغ التحصیلی داوطلب، کپی شناسنامه داوطلب (سن داوطلب کمتر از ۴۰ سال)، تصویر H -index محقق اصلی (استاد راهنما) بر اساس Scopus (بالاتر از ۱۵)، کپی قرارداد طرح تحقیقاتی دانشگاه با محقق اصلی (استاد راهنما) و رزومه (CV) اساتید و داوطلبان به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب، طبق فرم پیوست (فرم انگلیسی، فرم فارسی)، است.

<>فرم ها باید با فرمت PDF ارسال شود. مهلت ذکر شده قابل تمدید نیست. اسامی مراکز تحقیقاتی، اساتید و تخصص ها در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام شده است.

<>به گزارش مهر، دوره پسادکتری پژوهشی دوره ای است که برای تربیت پژوهشگران حرفه ای در مراکز تحقیقاتی تابعه دانشگاه اجرا می شود و می تواند به عنوان دوره گذر به مرتبه هیات علمی در نظر گرفته شود. به عبارتی افرادی که این دوره را با موفقیت به اتمام می رسانند و از نظر پژوهشی - آموزشی و اخلاقی مورد تایید آن مرکز و دانشگاه قرار می گیرند، امتیازات لازم برای جذب در فراخوان هیات علمی را بدست می آورند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶