اخبار / دانشگاهی / دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اردبیل افتتاح شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اردبیل افتتاح شد

دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اردبیل طی مراسمی نمادین در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در مراسم افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: دانشگاه شهرداری بیست و پنجمین دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل است که افتتاح می‌شود و مطمئناً این دانشگاه علمی کاربردی در زندگی شهروندان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
عبدالعزیز ابراهیم‌زاده یادآور شد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در سال 82 تاسیس شده است که نزدیک به 9 هزار نفر دانشجو در 157 رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند.
این مسئول عنوان کرد: برنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که بتواند با ارائه آموزش‌های مفید در زمینه اشتغال موثر باشد که در همین راستا تقریباً بیش از 80 درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بعد از اتمام دوره تحصیلی خود به شغل مناسبی دست می‌یابند.
ابراهیم‌زاده افزود: این دانشگاه در چهار محور فعالیت می‌کند که بخش صنعت بسیار بیشتر مورد توجه است و در آینده نزدیک نیز دو مرکز آموزشی علمی کاربردی در دادگستری اردبیل و کارخانه آرتا پلاست احداث خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پدیده شهرنشینی گفت: شهر یک پدیده سرزمینی است و بقای آن نیازمند یک تعادل پایدار است که ما باید نیازهای شهر را بشناسیم و بین نیازها و امکانات شهری تعادل برقرار کنیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از تلاش‌های شهردار اردبیل و اعضای شورای شهر اردبیل در راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل تقدیر و تشکر کرد.
این مسئول افزود: در مرحله اول دو رشته کارشناسی و سه رشته کاردانی برای این مرکز در نظر گرفته شده است که قرار است در آینده بر تعداد این رشته‌ها و ظرفیت‌ها افزوده شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم افتتاح این دانشگاه استاندار اردبیل، شهردار اردبیل، اعضای شورای شهر و شهرداران نواحی مختلف اردبیل حضور داشتند.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲