اخبار / دانشگاهی / دانشگاه آزاد دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه آزاد دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند

<>دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ -۹۷ براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، براساس مصوبات شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهد داشت.

<>پذیرش دانشجو در این مرحله مطابق مصوبات شورای سنجش و پذیرش تنها در کد رشته محل‌هایی صورت می گیرد که ظرفیت آنها در مرحله قبلی پذیرش در سال تحصیلی جاری تکمیل نشده است.

<>اطلاعیه پذیرش دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی مطابق زمان‌بندی اعلام‌ شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ۲۵ دی ماه منتشر خواهد شد.

<>زمان و چگونگی ثبت‌نام از داوطلبان مقاطع کارشناسی ناپیوسته ۱۴ بهمن و کاردانی پیوسته در ۲۷ دی ماه طی اطلاعیه های جداگانه منتشر خواهد شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و  مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷