اخبار / دانشگاهی / دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرمانشاه افتتاح شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرمانشاه افتتاح شد

دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرمانشاه با حضور رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئول و اعضای شورای شهر کرمانشاه افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سعید شفایی - رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، افتتاح این دانشکده را در وسعت هشت هزار متر مربع و با ظرفیت پذیرش 2200 دانشجو کار بزرگ، ارزشمندی و قابل تقدیری توصیف کرد.
شفایی بر حمایت از تمام پروژه‌های اینچینی تاکید کرد و افزود: تمام تسهیلات لازم را ادر اختیار بانیان کارهای اینچنینی قرار می دهد.
وی با اشاره به وجود 152 هزار دانشجو در دانشکده های سما در سراسر کشور اظهار کرد: چنانچه این تعداد بتوانند به عنوان کارآفرین وارد جامعه شوند خواهند توانست بار مهمی را در زمینه اشتغال از روی دوش کشور بردارند.
شفایی با اشاره به اهمیت مدارس سما در زمینه ارتقا کیفیت آموزش، از مسئولین شهری خواست تا در جهت توسعه کیفی و کمی مدارس و دانشکده های سما همکاری لازم را داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد با توانمندی هایی که در سازمان سما ایجاد شده بتوان به بخش خارج از این سازمان نیز در زمینه های مربوطه خدمات رسانی کرد.
تیمور ملکی - رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرمانشاه در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع و با زیر بنای هشت هزار مربع، اعتبار انجام این کار را هفت میلیارد تومان اعلام کرد.
به گفته ملکی در حال حاضر 2200 دانشجو در هشت رشته تحصیلی در این دانشکده مشغول به تحصیل می باشند.
وی در خصوص امکانات موجود در این دانشکده از وجود 23 کلاس درس، چهار سایت، چهار آتلیه معماری، کتابخانه و هفت کارگاه آموزشی در این دانشکده خبر داد.
ملکی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در استان کرمانشاه چهار مدرسه سما با 30 کلاس درس و 800 دانش آموز در حال فعالیت می باشد بر لزوم ایجاد سبک خاص در آموزش تاکید کرد و اظهار کرد: هم اکنون این اتفاق در مدارس سما افتاده است به نحوی که هر 30 کلاس درس تمام هوشمند بوده و توسط معلمین مجرب اداره می شود.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲